Banner

Banner

czwartek, 6 października 2011

Jak wybrac kartki?

Kupowanie w dobie Internetu? Proscizna
Ktoz z nas nie czynil zakupow na stronach www.
Podobnie i u mnie.
A raczej u mnie i Brayana. 
To proste.
Wejsc na strone. 
Dokonac wyboru.
Napisac do mnie: brayanzlimy@gmail.com

Mozna kartki wybrac samemu. Wtedy trzeba koniecznie podac mi ich nazwy (np: s1, u15, o4).
Mozna tez  zaufac mi i napisac tylko z jakiej serii (okolicznosciowe, urodzinowe itp) a ja je wybiore.

Kartki dostepne sa w kompletach po 5 sztuk za 15 Pln lub 10$, Euro plus koszty przesylki (5 zl, 3 $, euro).

Kartki  “slubne” dostepne sa w cenie 5 zl/ $/ Euro  za sztukeplus koszty wysylki podane jak wyzej.

Z pozyskanych pieniedzy rozlicze sie na moim blogu. Chyba, ze Kupujacy postanowi inaczej.

Kartki wykonuje technika collage. 
To mix roznych technik na papierze o ciekawej fakturze.

Kontakt ze mna: brayanzlimy@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz