Banner

Banner

środa, 14 listopada 2012

Coraj blizej swieta....

" A kto wie, czy za rogiem
Nie stoja aniol z Bogiem,
Nie obserwuja zdarzen 
I nie spolniaja marzen..."
                        De Su


Nowy rzut kartowo-swiateczny. Sie robia:)




Mozna zamawiac, wszak coraz blizej swieta...





środa, 19 września 2012

Jesien idzie nie ma na to rady:) Albo Wiesiek:)


Raz staruszek, spacerując w lesie,
Ujrzał listek przywiędły i blady
I pomyślał: - Znowu idzie jesień,
Jesień idzie, nie ma na to rady!

I podreptał do chaty po dróżce,

I oznajmił, stanąwszy przed chatą,
Swojej żonie, tak samo staruszce:
- Jesień idzie, nie ma rady na to!

A staruszka zmartwiła się szczerze,

Zamachnęła rękami obiema:
- Musisz zacząć chodzić w pulowerze.
Jesień idzie, rady na to nie ma!

Może zrobić się chłodno już jutro

Lub pojutrze, a może za tydzień
Trzeba będzie wyjąć z kufra futro,
Nie ma rady. Jesień, jesień idzie!

A był sierpień. Pogoda prześliczna.

Wszystko w złocie trwało i w zieleni,
Prócz staruszków nikt chyba nie myślał
O mającej nastąpić jesieni.

Ale cóż, oni żyli najdłużej.

Mieli swoje staruszkowie zasady
I wiedzieli, że prędzej czy później
Jesień przyjdzie. Nie ma na to rady. 
                                                  Andrzej Waligorski

Jest jeszcze inna wersja tej piosenki, swoista transkrypcja: "Wiesiek".
Dla mnie cudo!

I moje jesienne klimaciki kartkowe:





sobota, 11 sierpnia 2012

Takie lenistwo wakacyjne.



Na poczatek rozliczenia:
Jola z Katowic, ot tak, niech sie Brayanowi polepszy (100zl), Pawel z Krakowa (15 zl) i  Bozena z Lubaczowa (10 zl) .
Dzieki wielki,  Pan Piotr  juz dodal to do puli.

Tak sobie dzialam , tak sobie robie... letnio.


 Urodzinowo i kwiatowo bylo juz nie raz, nie dwa, ale co tam, inna wersja :)







Podobnie ze slodka wersja urodzin, ale slodyczy niegdy za wiele... A potem The Biggest Loser:) - taki program o zrzucaniu wagi.


 Z motylami juz bylo, urodzinowo.
A teraz  wersja letnia.






Kartki wykonuja technika collage. 
To mix roznych technik na papierze o ciekawej fakturze.

Jak zamowic kartki?

A warto jeszcze pamietac, ze sa i  slubne.

piątek, 13 kwietnia 2012

A co my tu mamy na Dzien Mamy?








Stokrotki , prosto z polskiej laki albo




moze cos z florydzkiego kwiecia?
 A moze inne?


 


Kartki wykonuja technika collage. 
To mix roznych technik na papierze o ciekawej fakturze.
Jak kupic kartki?

Mozna jeszcze urodzinowo: z balonamina slodko albo z motylami albo w czapce.




A ze z Brayanem to zadna sciema, prosze bardzo: mozna zajrzec tutaj, do Pana Piotra bezposrednio zaangazowanego w projekt.

piątek, 6 kwietnia 2012

Dziekujac za zyczenia:)


Powiem krotko. Nie znam sie na tych wszystkich zabawach z losowaniem itd.
Niemniej jednak, czasem cosik zocze to sie lapie. 

Bawilam sie w III Kartkowa Wymiane  Blogowa na blogu u Romantyczki i oto cuda, ktore juz do mnie zajechaly. Zalecialy pewniej.


 Dziekuje helksie za motyle i wiosne w pakiecie.


  oraz vampire-lover i t-reni za swiateczne serdecznosci.

Serdecznie dziekuje, tym bardziej mile ze z dalekiego kraju.

video


I jeszcze jedna, to nic,ze poswiatecznie. Do Zeslania Ducha Swietego jeszcze daleko. Wtedy okres wielkanocny sie konczy, zatem kartki i zyczenia moge przyjmowac i przyjmowac...


Dziekuje rakusce-art.blogspot.com/za kartke i rodzinne zyczenia rodzinnie:)

czwartek, 29 marca 2012

Wariatka:) Witam w Klubie!





Taka niespodzianka zajechala do mnie wczoraj. Cudaki!
Za garsc jakis papierowych serwetek. 
Co ludkowie potrafia zdzialac, z niczego.
I jak ja mam sie teraz Lidce rewanzowac?

Dzieki Kochana za te pieknosci. Od razu czuje sie sama piekniejsza!

A inne Lidki cudenka znajdziecie tutaj: /http://www.incorect-wiewiora.blogspot.com/

piątek, 23 marca 2012

Na swiateczny czas...

 Na Alleluja
Wraz z zapachem wiosny
Kosz pelen zyczen
Szczesliwych i radosnych
Z bukietem kwiatow
Na stole dzis staje
Dzieli je slonce
Wraz z swiatecznym jajem
                                                  (V. Serafin)



Najlepsze swiateczne zyczenia, satysfakcji rodzinno - kulinarnych, wiosny w sercu i za oknem!

Radosnego Alleluja!




Zajechala kasiorka.  Zbigniew z Warszawy (15 zl + 50 zl extra), Pawel z Krakowa (15 zl)
Dzieki!

A jesli ktosik chce poczytac o Wielkiej Nocy w USA to zapraszam tutaj. To moje osobiste wrazenia:)

niedziela, 26 lutego 2012

Radosnego Alleluja!

Wiem, ze jeszcze daleko do Swiat Wielkiej Nocy.
Wiem, ze daleko...
Ale kartki juz sa.







A wiecej kartek wielkanocnych tutaj.

Kartki wykonuja technika collage. To mix roznych technik na papierze o ciekawej fakturze.
Jak kupic kartki?

Mozna jeszcze urodzinowo. Balonowo. Na slodko. Z motylami. W czapce albo kapeluszu.

Co prawda walentynki za nami, ale slubny czas...


Sa i kolejne wplaty tez. Jola z Katowic (30 zl).
 Dzieki serdeczne!

sobota, 14 stycznia 2012

Walentynkowo, a jakze:))

"Rozmowa liryczna" K. I. Galczynski....



 - Powiedz mi, jak mnie kochasz.
                - Powiem.
                        - Wiec?
- Kocham cię w słońcu. I przy blasku świec.
Kocham cię w kapeluszu i w berecie.
W wielkim wietrze na szosie i na koncercie.
W bzach i w brzozach, i w malinach, i w klonach.
I gdy spisz. I gdy pracujesz skupiona.
I gdy jajko roztlukujesz ładnie -
nawet wtedy, gdy ci łyżka spadnie.
W taksówce. I w samochodzie. Bez wyjątku.
I na końcu ulicy. I na początku.
I gdy włosy grzebieniem rozdzielisz.
W niebezpieczeństwie. I na karuzeli.
W morzu. W górach. W kaloszach. I boso.
Dzisiaj. Wczoraj. I jutro. Dniem i nocą.
I wiosna, kiedy jaskółki przylatują.
- A latem jak mnie kochasz?
                - Jak treść lata.
- A jesienią, gdy chmurki i humorki?
- Nawet wtedy, gdy gubisz parasolki.
- A gdy zima posrebrzy ramy okien?
- Zimą kocham cię jak wesoły ogień.
Blisko przy twoim sercu. Kolo niego.
A za oknem snieg. Wrony na sniegu.


A po rozmowie ...


Kartki wykonuja technika collage. To mix roznych technik na papierze o ciekawej fakturze.
Jak kupic kartki?

Ale na Walentynkach swiat sie ne konczy. I kartki tez.
Mozna jeszcze urodzinowo z balonami i bez nich, na slodko, z motylami, w kapeluszu albo czapce.


Mozna tez w prezencie slubnym.




Juz sa wplaty i w lotowkach: Beata z Wieliczki (60 zl), Halina z Gdanska (50 zl), Jola z Katowic (20zl). Dziekuje!

środa, 4 stycznia 2012

O urodzinach nigdy dosyc

 Z Nowy Rokiem... ciagle ta sama idea blogowa. 
Ale juz jest wianuszek "pomagaczy". I troche kasy.
Splywaja nastepne zamowienia. I Brayana edukacja nie utknie w martwym pukncie.
Wiecej na jej temat pisze oczywisci glowny sprawca calego zamieszania.
Nie, nie Brayan.
Glowny sprawca calego zamieszania wokol Brayana, Pan Piotr


 I jeszcze male rozliczenie: Ania (10$), Justyna (30$), Krysia (20$). 
Dziekuje Dziewczyny:))




Tym razem urodziny w kapeluszu. Ok, moga byc tez w czapce.



Kartki wykonuja technika collage. To mix roznych technik na papierze o ciekawej fakturze.
Jak kupic kartki?
 
Mozna jeszcze dla odmiany slodko, balonowo albo z motylami.


Niby nie zwiazane z Urodzinami, a jednak warto wiedzic. Slubne.